معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ساخت وبلاگ

نگاه گوتیک یک سبک آرایش تیره است و مورد علاقه دختران یا نوجوانان دانشگاهی است که عاشق نگاه شیطانی تیره هستند. این یک نوع آرایش متفاوت است که فوق العاده و سکسی محسوب می شود. بنابراین اگر شما مایل به آزمایش با آرایش خود هستید و یک ظاهر آرایش چشم گوتیک داغ آسان اما سکسی دریافت می کنید ، این آموزش ذهن شما را به باد می آورد.

خلق این ظاهر سخت و یا خیلی سخت نیست. شما به رنگ های ساده سایه چشم تیره ساده نیاز خواهید داشت.

حالا کجا می توانید چنین طرح های آرایش چشم Gothic بپوشید؟ دقیقاً انتخاب مناسبی برای روز نیست بلکه برای یک کنسرت در فضای باز یا یک مهمانی یا حتی برای مهمانی های موضوع هالووین ، این می تواند واقعاً جالب باشد. شما به سادگی سنگ می زنید!

آموزش آرایش چشم گوتیک
چیزهایی که شما برای آرایش چشم Goth نیاز دارید:

برخی از موارد ساده و آسان که شما به این ظاهر آرایش چشم نیاز خواهید داشت به شرح زیر است:

مخفیگاه و پایه و اساس
صورت جمع و جور
سایه چشم (رنگ های مورد نیاز برای این ظاهر ، سایه چشم سیاه ، سایه چشم خاکستری براق و یک برجسته نقره ای)
مداد کجال / مداد مشکی
آستر چشم مایع
ریمل
لیش کرلر
شانه شانه
چگونه می توان آرایش چشم گوتیک را انجام داد؟
در زیر مراحل مرحله به مرحله در آرایش چشم گوتیک آمده است.

مرحله 1: از Concealer ، Foundation و Compact استفاده کنید
روی درب های تمیز چشم ، کانسیلر و پایه را بمالید. آن را با یک فشرده برای یک بافت بی عیب و نقص دنبال کنید. قبل از شروع هرگونه آرایش بر روی قسمت هایی از بدن ، بسیار مهم است که پوست شما از روغن ، خاک و آهک جلوگیری شود. اگر منافذ شما روغن یا سبوم در آنها قفل شده است و شما روی آن آرایش می کنید ، هیچ آرایش شما به درستی روی پوست شما نمی نشیند و پوست شما قادر به تنفس نخواهد بود. مطمئن شوید که صورت شما از هرگونه نشانه ای از روغن و خاک پاک و خشک شده است.


آرایش چشم گوتیک - مرحله 1: کانسیلر را روی Pinit پلک های تمیز اعمال کنید

بنیاد Pinit را اعمال کنید

فشرده سازی Pinit را اعمال کنید
مرحله 2: نقره هایلایت را اعمال کنید
این یک نوع آرایش 3 لایه است. نگاه گوتیک آسان و ساده. از هایلایت نقره خود استفاده کرده و از استخوان های ابرو استفاده کنید. در مرحله بعد ، در محل اتصال بینی از همان فندک بالا استفاده کنید. در اینجا رنگهای روشن تا تیره را دنبال کنید.


آموزش آرایش چشم Gothic - مرحله 2: از Pinit Highlighter نقره استفاده کنید
مرحله 3: از But Shimmer Grey استفاده کنید
لعاب خاکستری سوخته را روی خلال درست زیر استخوان های ابرو بعدی بمالید. خوب مخلوط کنید


آموزش آرایش چشم Gothic - مرحله 3: استفاده از Pinit خاکستری But Shimmer Gray
مرحله 4: سایه چشم مات سیاه استفاده کنید
حالا سایه چشم مشکی مات را بگیرید و از آن در کل درب استفاده کنید. حتماً بال ایجاد نکنید. به نظر می رسد گوتیک با بال سایه گزینه ای نیست که معمولاً در آن پیدا خواهید کرد.


آموزش آرایش چشم Gothic - مرحله 4: از سایه چشم سایه مات سیاه استفاده کنید
مرحله 5: آستر مداد سیاه استفاده کنید
از یک آستر یا مداد مشکی استفاده کنید تا از لبه پایینی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که پوشش لبه پایین کاملاً پهن است. این یک لمس مخصوص گوتیک است.


آموزش آرایش چشم Gothic - مرحله 5: بوش خط مشکی مداد سیاه را بمالید
مرحله 6:
یک لایه بالایی دنده دار می تواند خنک باشد و یا فقط یک پوشش گسترده ای به قسمت لبه منتقل شود.

A. بدون سازند بالدار

آموزش آرایش چشم گوتیک: مرحله 6 (الف): بدون پینیت سازند بالدار نگاه کنید
B. با سازند بالدار

آموزش آرایش چشم Gothic - مرحله 6 (B): با Pinit سازند بالدار نگاه کنید
[بخوانید: چگونه می توان خط چشم بالدار را با استفاده از قاشق به کار برد؟ ]

مرحله 7: آرایش چشم گوتیک نگاه کنید
به این ترتیب شکل آرایش چشم کامل به نظر می رسد.


مرحله 7: آرایش چشم گوتیک نگاه Pinit
مرحله هشتم: از ریمل استفاده کنید
از خط ریمل به بالا و پایین و بر روی مژه های فوقانی و یک فرم زیگ زاگ به سمت مژه های پایین استفاده کنید.


آموزش آرایش چشم Gothic - مرحله 8: از ریمل پینیت استفاده کنید
مرحله نهم: ریمل اضافی را مسواک بزنید
هر برس اضافی یا ریمل ریمل را با یک برس ریمل بزنید.


آموزش آرایش چشم Gothic - مرحله 9: برس اضافی از ریمل Pinit
مرحله 10: ضربه شلاق خود را ببندید
اگر می خواهید فرهای اضافه شده استفاده کنید ، از یک حلقه بند استفاده کنید.


آموزش آرایش چشم Gothic - مرحله 10: Lashes Your Pinit را ببندید
[بخوانید: بهترین فر مژه در هند]

اینگونه به نظر می رسد که پس از اتمام. از یک رژ لب صورتی برهنه واقعی استفاده کنید. حتی ممکن است فقط از یک براق لب ساده استفاده کرده و آن را بسیار ساده روی لب ها نگه دارید تا آن را با چشم های تیره تنظیم کنید. ظاهر خود را با برخی از قطعات گردن فلزی و لاک ناخن سیاه به دست آورید.


آرایش چشم گوتیک نگاه نهایی Pinit
امیدوارم که شما این آموزش را دوست داشته باشید لطفا نظرات خود را ترک کنید

مرجع:ثانیکالا

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 423 تاريخ : جمعه 20 دی 1398 ساعت: 20:46

مهندی یک چیز است که همه زنان هندی آن را می پسندند - نه فقط به این دلیل که بخش مهمی از فرهنگ ما است ، بلکه به دلیل زیبایی طراحی با طراحی مهندی در هنگام آراستگی با آن است.

مهندی در واقع نوعی رنگ طبیعی است که از برگ و ساقه درخت حنا تهیه شده است. اکنون از این به عنوان ماده رنگرزی طبیعی استفاده می شود و هنر مهدی اکنون در سراسر جهان رواج یافته است. در کشورهای غربی از mehndi به عنوان یک خال کوبی موقت نیز استفاده می شود. این صنعت به ویژه در صنعت موقت خال کوبی محبوبیت زیادی کسب کرده است.

ما معمولاً عادت داریم در مراسم عروسی شاهد طرحهای اسراف و پیچیده mehendi باشیم. اما همچنین چند طرح mehendi بسیار ساده وجود دارد که به نظر می رسد شیک و زیبا هستند و به هر مناسبت قابل انجام هستند. این طرح ها به زمان بسیار کمتری احتیاج دارند و معمولاً نمونه های ساده و شیرینی هستند که نشان رنگی به دست ها می دهند اما دست ها را در هم نمی چسبانند و جلوه ای بیش از حد به صورت ندارند.

فیلم های پیشنهادی از StylecrazeTV

طراحی مهدی آسان که می توانید در خانه انجام دهید
پینیت


این فیلم را در YouTube تماشا کنید

در اینجا 28 طرح ساده مهدی را که می توانید در سال 2019 امتحان کنید ، به اشتراک گذاشتیم

طراحی زیبا Pinit
1. در اینجا یک طراحی مهدی بسیار زیبا و در عین حال بسیار ساده برای دست ها وجود دارد. طراحی به طور عمده روی انگشت شست و انگشت انجام می شود. این بسیار ساده است اما برای جلب توجه به دستان شما به راحتی می توان انجام داد. عالی است اگر در یک مراسم نامزدی یا آویز دوست یک دوست شرکت می کنید!


مناسبت نامزدی mehndi Pinit
2. در اینجا نمونه ای از طراحی mehndi آسان برای دست ها وجود دارد که می توانید mehendi را بر روی هر انگشت بمالید. در مواقعی که توجه شما به دست یا انگشتان شما باشد - مانند نامزدی یا در روز عروسی ، ممکن است از این نوع طراحی برای انگشت خود استفاده کنید. این مخصوص برای خانمهایی که طرح های سنگین mehendi را دوست ندارند ، قابل استفاده است. اگر این کار را با انگشت حلقه انجام دهید ، بسیار زیبا به نظر می رسد.


مخصوصاً پینیت زیبا
3. ما فقط عاشق این طراحی و همچنین تطبیق هنر ناخن روی پاها بودیم. طراحی بسیار ساده و در عین حال دوست داشتنی به نظر می رسد. استفاده از mehndi قرمز رنگ عروس خاصی به ظاهر می بخشد و می تواند توسط هر کسی اهدا شود. مناسب ترین عروس ها خواهد بود و لوازم جانبی اضافی مانند حلقه های انگشت پا باعث زیبایی آن می شود.


طرح های پر زرق و برق Pinit
4- عاشق mehndi باشید اما نمی خواهید طرح های اسراف را روی پاهای خود بمالید؟ این طرح بسیار ساده و کوچک را انجام دهید که انجام آن بسیار آسان است. این به سبک شما تداخل نخواهد کرد و کاملاً به هم می خورد. این برای کسانی است که عاشق طرح های کوچک و بدون دردسر هستند.


mehndi سیاه پینیت می کند
5- اگر عاشق الگوهای گل و همچنین استفاده از mehndi در پاهای خود هستید ، این سبک را امتحان کنید. این طرح شیرین و ساده mehendi می تواند برای هر مناسبت توسط هر کسی انجام شود. استفاده از mehndi باعث برجسته تر شدن پاها می شود و این نیز برای افراد دفتری که عاشق طرح های کوچک روی پاهای خود هستند عالی خواهد بود.


الگوی ساده mehndi Pinit
[بخوانید: طراحی های زیبای مهندی 2016]

6. آیا عاشق استفاده از حنا هستید؟ این الگوی ساده را انجام دهید که انجام آن بسیار آسان است. و این به دست همه افراد عالی خواهد رسید ؛ خواه دختر شما باشد یا خودتان. شما می توانید در این طرح افزودنی هایی ایجاد کرده و آن را به یک طرح کامل تبدیل کنید.


به اندازه کافی ساده Pinit
7. اگر تازه وارد برنامه mehndi هستید ، ممکن است دوست دارید در ابتدا یکی از ساده ترین طرح های mehndi را حل و فصل کنید. ببین ما طراحی کاملی برای شما داریم! این طرح بدون در نظر گرفتن سن آنها ، هر کسی را مسخره می کند. همچنین در عروس ها و به مناسبت نامزدی آنها نیز خوب به نظر می رسد. طرح ها به هم ریخته نیستند و به اندازه کافی ساده هستند که باید در خانه محاکمه شوید.


براق و سنگ پینیت
8- اخیراً روند جدیدی در mehendi به وجود آمده است و این افزایش استفاده از درخشش و سنگ است. استفاده از درخشش و سنگ خوب به نظر می رسد ، زیرا گاهی اوقات mehndi با همان رنگ ها و تغییرات قدیمی می تواند کسل کننده باشد. درخشش ها و سنگ ها انتخاب کافی به شما می دهند و می توانید به راحتی هر رنگ دلخواه خود را تنظیم کنید! درخشش روی mehndi اعمال می شود و مهره ها و سنگ ها مطابق طرح قرار می گیرند. رنگ های مورد استفاده را می توان با توجه به لباس شما تغییر داد یا دستکاری کرد. این به خصوص در عروس معاصر بسیار جذاب به نظر می رسد.

در این طرح از سنگ های سفید و سنگ های آبی استفاده می شود که باعث می شود این طرح ساده mehndi کاملاً زیبا شود.


Pinit ساده mehndi زرق و برق دار
9- این طرح با سبک های معمول مهدی که به دیدن آنها عادت کرده ایم کاملاً متفاوت است. طراحی عمدتا ساده است ، اما بی نظیر است. ایده آل برای یک زن مدرن ، که دوست دارد مرسوم ، مد روز با سنتی است.


اشکال هندسی Pinit
10. این یکی دیگر از طرح های ساده mehendi است که برای مبتدیان مناسب است. طراحی برای هر مناسبت عالی است. الگوهای غیر معمول در انگشتان دست ، این طرح را کاملاً بی نظیر می کند. این استفاده عمدتا از اشکال و نقاط هندسی است ، که انجام آن بسیار آسان است - حتی برای مبتدیان.


در واقع بسیار ساده Pinit
11. ما عاشق این طراحی ساده و در عین حال زیبا mehendi هستیم. طراحی کمی به سمت سنتی متمایل است.

مرجع:ثانیکالا

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف,پوست براق, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 310 تاريخ : جمعه 20 دی 1398 ساعت: 20:45

مهندی یک بخش اساسی در فرهنگ هند است. انواع و نقوش مختلفی از هنر مهندی وجود دارد و یکی از زیباترین و پیچیده ترین فرم های هنری مهدی "Rajasthani Mehndi" است.

این نقوش mehndi عمدتا نمایانگر قوم ، رقص ، سنت و رنگ های فرهنگ Rajasthani است. نگاهی گذرا به این طرح ها نمایانگرهای منحصر به فرد حنا با استفاده از گل ، برگ (بخصوص برگ انبه) ، طرح های طاووس و غیره است که نشانگر فرهنگ و سنت هندی است.

منحصر به فرد ترین بخش از طراحی mehandi راجستاني "آینه منعکس کننده هنر است. در این نوع فرم هنری ، طرح های هر دو دست و پا دقیقاً یکسان است ، بنابراین تصاویر آینه ای از یکدیگر هستند. به همین دلیل است که طرح های mehndi راجستان سخت ترین شکل هنری تلقی می شود.

برخی از زیباترین طرح های mehndi راجستانی را امتحان کنید تا در سال 2019 امتحان کنید


دست mehndi طراحی Pinit
1. شما می توانید طرح های معمولی "منعکس کننده آینه" را مشاهده کنید ، جایی که طراحی meandi در هر دو دست یکسان است. همچنین می توانید نقوش سنتی مانند حاشیه برگ انبه را ببینید که با مربع های کوچک پر شده است. الگوی شکل قلب لمسی بسیار مدرن به آن می افزاید. این طرح برای هر کارکرد خانگی و عروسی مناسب است. طراحی می تواند به تمام طول دست گسترش یابد ، و آن را برای عروس بسیار مناسب می کند !!!


عروس مهدی طراحی پینیت
2. در این طرح از نقوش سنتی مانند گل استفاده نشده است. در عوض ، تمام کف دست با نقوش برگ پوشانده شده است و نوک انگشتان کاملاً از حنا پر شده است. طراحی روی دست فقط با طرح های زاویه ای بسیار اساسی حفظ می شود.
[بخوانید: طرح های ساده دور مهندی]


طراحی عروس mehndi برای پا Pinit
3. در طول ازدواج ، پای عروس با طرح های حنا زیبایی تزئین شده است تا مراسم خاصی با تمرکز روی پای عروس انجام شود. در این حالت ، تمام پاها با الگوی ورق حجاب با نقوش سنتی طاووس تا گوساله پوشانده شده است.

طراحی mehndi برای دست Pinit
4- اگر نخل نازک و بلند دارید ، پس این طرح mehndi برای شما مناسب است. کف دست کاملاً پر از ورق ، گل و برگ حجاب بسیار پیچیده است. می توان برای این کار از mehndi سیاه استفاده کرد ، زیرا این امر به شیوه بهتری طراحی را تقویت می کند. با این حال شما در این طرح معمولی فرم هنری بازتاب آینه را پیدا نمی کنید. این طراحی mehndi راجستانی با دست برای هر مناسبت ایده آل است.

طراحی برگ mehndi Pinit
5- یک نقوش بزرگ گل به همراه برگهای بالا و پایین بر این طرح حاکم است. قسمت کف دست ها با طرح ورق حجاب پوشانده شده است که تا طول دست ها ادامه می یابد. نوک انگشتان با برگهای دراز پوشانده شده و فیل های تزئین شده در هر دو انتهای آن جلوه ای سنتی به راجستاني می دهد. این طرح mehndi برای هر مناسبت مانند عروسی مناسب است و می تواند توسط عروس و نزدیکانش نیز اعمال شود.

طرح مژندی rajasthani mehndi Pinit
6. این طرح معمولی mehndi Rajasthani برای دستی کامل با جزئیات بسیار پیچیده است. در دست چپ ، تصویری از یک شاهزاده رجستانی به تصویر کشیده شده است که نمایانگر داماد است. در دست راست ، تصویری از شاهزاده خانم ترسیم شده است که نشان دهنده عروس است. نوک انگشتان باز مانده است. این بهترین مهدی عروس ممکن است ، که روی تمام طول دست می رود. پای عروس نیز با ورق های حجاب و نقوش پرنده تزئین شده است.

طراحی mehndi عروسی برای پاهای Pinit
7. پای عروس نیز در عروسی با حنا پوشیده شده است و این طراحی مهدی را به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند. تمام پا تا گوساله را می پوشاند و فرد می تواند طراحی منعکس کننده آینه را ببیند. می توان ناخن ها متناسب با لباس روز را رنگ کرد.

طرح نقوش طاووس Pinit
8- یک نقوش طاووس بر این زیبا و ظریف حاکم است. طراحی ساده بدون نگاه کثیف نگه داشته می شود و این امر را برای هر مناسبت ایده آل می کند.

جدیدترین طرح های عروس زیبا مهدی Pinit
9. این طراحی سنگین mehndi با کمک الگوهای زاویه ای کاملاً ساخته شده است و با جزئیات بسیار پیچیده پر شده است. برای تقویت طرح باید یک حنا سیاه و قرمز انتخاب کرد. همچنین می توانید برخی از سنگ های رنگی را اضافه کنید تا طراحی شما بی نظیر و زیبا به نظر برسد.
[بخوانید: بهترین طراحی های مهدی پا]


طرح های Rajasthani mendndi برای پا Pinit
10. یکی دیگر از طراحی های mehndi Rajasthani برای پا که برای عروس ها ایده آل است. باندها با نقوش بزرگ مدور در وسط ایجاد شده اند. بقیه پا با الگوی طاووس و طرح ورق حجاب پوشیده شده است.

مرجع:فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 343 تاريخ : جمعه 20 دی 1398 ساعت: 20:44

دخترها بزرگ خواب می بینند! در میان بسیاری از رویاهای او ، یکی به طور قطع به عروسی خود می پردازد - آقای کامل او ، روایات عجیب و غریب ، میزبان خویشاوندان ، شیوع معده بزرگ و این لیست ادامه می یابد! معدن یکی از آن عروسی های بزرگ هندی بود که همه این موارد را شامل می شد! و با روایات ، مراسم تزئین دستها با مهدی فرا می رسد. آه! شادی عروس بودن! من طراحی های زیبایی از مهندی داشتم که بطور پیچیده ای در قسمت جلوی ساعد استفاده می شد ، تا اندکی روی آرنج هایم ، و پاهایم تا حرکات مچ پا با حنا آراسته شده بود. مصیبت هشت ساعته انجام این کار کاملاً ارزشش را داشت! بسیار زیبا به نظر می رسید ، و به خاطر همین (و دیگر مراسم ترسناک) احساس یک شاهزاده خانم را کردم.

همه چیز عالی به نظر می رسید ، تا اینکه پس از ازدواجم و من و شوهر جدیدم برای اولین تعطیلات باهم - ماه عسل خود سرگرم بودیم. ناگهان آن مرا تحت تأثیر قرار داد ، چگونه می توانم همه لباس های ساحلی را که با مهندی آراسته اندامم بود ، لباس ساحل انتخاب کنم و به شما توجه کنید! رنگ هنگام انجام آن فوق العاده بود ، اما شش روز از زمان عروسی شروع به محو شدن و لکه دار شدن کرد - و زیباترین منظره نبود! من می دانستم که باید کاری انجام شود ، و مشکل Mehendi باید برطرف شود ، بنابراین من به بهترین دوست من - "Google" رفتم. اینها روشهای بسیار شگفت انگیزی است که من پیدا کردم ، و چند مورد را امتحان کردم ... و آنها کار کردند! حالا ، وقتی به عکس ها نگاه می کنم و به دنبال رنگ تقریباً سهل انگار حنا هستم ، نمی توانم کمک کنم اما لبخند بزنم. (آه! مشکلات عروس!) تجربه من باعث شد تا این لیست را برای همه عروسهای خارج از کشور که نگرانی های مهندی را دارند ، جمع آوری کنم. امیدوارم این ترفندها به همان اندازه که به من کمک کرده اند به شما کمک کنند. ادامه مطلب

چگونه مهدی را حذف کنیم؟
در اینجا 11 تکنیک آسان حذف mehendi آورده شده است:

به طور مرتب با صابون ضد باکتری تمیز کنید
آب نمک خیس
اسکراب را با استفاده از لایه بردار صورت انجام دهید
آب گرم را بشویید
یک ماساژ نیرومند با روغن زیتون
سفید کردن رنگ با آهک
با استفاده از یک بسته خمیر دندان
یک راه حل پودر پخت
استفاده از سفید کننده برای از بین بردن لکه ها
با استفاده از مالش پراکسید هیدروژن
فرسایش رنگ با کلر

1. به طور مرتب با صابون ضد باکتری تمیز کنید
به طور مرتب با صابون ضد باکتری پاکسازی کنید
تصویر: Shutterstock

شستن دستان یکی از بهترین عادت هایی است که می توانید پرورش دهید ، به خصوص اگر می خواهید mehndi شما به زودی محو شود.

کاری که شما باید انجام دهید

هر از گاهی دستان خود را با صابون ضد باکتری بشویید. این راحت ترین (اما کند) روش حذف mehendi است.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

برای بهترین نتیجه ، مطمئن شوید که دستان خود را هر ساعت یک بار یا حدود 10-12 بار در روز بشویید تا زمانی که mehendi شما محو شود.

چرا کار می کند

صابون های ضد باکتری کمی خشن هستند و همچنین خاصیت لایه برداری دارند. این باعث از بین رفتن رنگ می شود و به حذف سریعتر از حد معمول کمک می کند.

احتیاط

شستن دستان شما اغلب می تواند دستان شما را خشک کند زیرا mehendi در حال حاضر پوست شما را بسیار خشک می کند. در صورت اتخاذ این روش از بین بردن مطمئن شوید که دستان خود را به خوبی مرطوب می کنید.

بازگشت به TOC

2. یک آب نمک خیس
آب نمک خیس Pinit
تصویر: Shutterstock

نمک شناخته شده است که باعث کاهش درد / ناخالصی ها و پاکسازی بدن ، بطور کامل و طبیعی می شود.

کاری که شما باید انجام دهید

یک کاسه پر از نمک دریا و محلول آب مصرف کنید.
دستان خود را حدود 20 دقیقه در محلول خیس کرده نگه دارید و سپس دستان خود را خشک کنید.
هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

برای بهترین نتیجه ، اطمینان حاصل کنید که دستان خود را هر روز یکبار در آب نمک خیس کنید ، تا رنگ کاملاً از بین برود.

چرا کار می کند

نمک یک پاک کننده قدرتمند است و باعث انتشار رنگ در آب می شود ، بنابراین به تدریج لکه را محو می کند.

احتیاط

مدت طولانی خیساندن باعث می شود که پوست شما شکوفا و بسیار خشک شود. بنابراین فراموش نکنید که از یک نرم کننده برای پیگیری خیس استفاده کنید.

بازگشت به TOC

3. با استفاده از یک لایه بردار صورت استفاده کنید
لایه برداری صورت Pinit
تصویر: Shutterstock

آیا شما کسی هستید که تعجب می کنید چگونه سریع حنا را از دست جدا کنید؟ سپس لایه برداری کلید حذف حنا در اسرع وقت است. بنابراین ایده خوبی است که از اسکراب صورت خود برای انجام این کار استفاده کنید.

کاری که شما باید انجام دهید

به آرامی دستان خود را به مدت دو تا سه دقیقه با لایه بردار مورد علاقه خود ماساژ دهید.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

این کار را هر روز انجام دهید تا زمانی که mehndi شما محو شود.

چرا کار می کند

مهره های موجود در اسکراب ملکول های لکه را به آرامی از بین می برد و باعث می شود mehendi محو شود.

احتیاط

بهتر است قبل از استفاده از لایه بردار ، آزمایش آلرژی انجام دهید. مهربان باشید اگر بیش از حد جدی مالش دهید ، ممکن است خودتان را کبود کنید. به یاد داشته باشید ، خواهید دید که mehendi تا حد زیادی محو می شود ، اما از بین نمی رود.

بازگشت به TOC

4- آب گرم را بشویید
آب گرم آب پینیت را بشویید
تصویر: Shutterstock

آب گرم یکی دیگر از روشهای شگفت انگیز برای حل مشکلات مختلف است. چه بخاطر بهبود دردهای دردناک و چه تمیز شدید ، آب گرم کار خود را به خوبی انجام می دهد.

کاری که شما باید انجام دهید

دستان خود را در حدود 15-20 دقیقه در آب گرم خیس کنید.
دستان خود را با یک لوفاف مالش دهید.
این روش لکه های mehendi را فوراً از بین نمی برد ، اما قطعاً روند کار را تسریع می کند.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

برای بهترین نتیجه ، دستان خود را خیس کنید

مرجع:ثانیکالا

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف,پوست براق, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 282 تاريخ : جمعه 20 دی 1398 ساعت: 20:43

ده برج برتر رژلب هلو
هلو چنین رنگ دوست داشتنی است - مانند قرمز جسورانه نیست ، و مانند صورتی شکننده نیست. باقی ماندن بین هر دو رنگ ، هلو یک گزینه بسیار متنوع است. جای تعجب نیست که چرا بسیاری از دختران آن را دوست دارند!

در اینجا من لیست ده رژ لب برتر رنگ هلو را لیست می کنم.

بررسی قیمت محصولات
کرم لب مات Nyx نرم در آنتورپ بررسی قیمت
رژلب Revlon Colorburst در قیمت هلو را چک کنید
رژ لب مات مطلق Lakme در قیمت چک هویج هلو
رژ لب MAC در Fanfare بررسی قیمت
ماندگاری ریمل توسط کیت ماس ​​رژ لب # 19 بررسی قیمت
رژ لب MaxFactor در Rosewood بررسی قیمت
لک لب مطلق لک در هلو لطفا قیمت را بررسی کنید
رژ لب رنگی Lotus Herbals خالص در هلو کرم قیمت را بررسی کنید
1. کرم لب مات Nyx نرم در آنتورپ:
 پینیت
این یک رژ لب رنگی واقعی هلو است. این رنگ مناسب برای مناسبت های رسمی و تفریحات سرگرم کننده به طور یکسان است. محصولی Nyx ، قدرت ماندگاری شگفت انگیز و رنگدانه شدید دارد. اگر عاشق هلو هستید ، حتماً این موضوع را در استرس خود دارید.

 

2. رژلون Revlon Colorburst در هلو:
 پینیت
Revlon این هلو دوست داشتنی و مبتنی بر مرجان را ذخیره می کند. سایه بسیار ظریف است و به بالا نگاه نمی کند. با رنگدانه مناسب ، قدرت ماندگاری خوبی را ارائه می دهد. همچنین لب های شما را خشک نمی کند بلکه آنها را آبرسانی می کند.


3. رژ لب مات مطلق Lakme در میخ هلو:
 پینیت
Lakme بسیار شخصی ما سایه هلو قهوه ای زیبایی را ارائه می دهد که برای استفاده روزمره مناسب است. به نظر می رسد بیشتر مانند یک لکه است و به دلیل رنگ آمیزی شگفت انگیز آن مدت طولانی می ماند. یک لب مومیایی زیر لب را برای لبهای آبرسان که زیبا به نظر می رسند بپوشید.


4. رژلب مات مخملی Colorbar در هلو هلو:
 پینیت
این رژلب هلو بسیار خاکی و برهنه است. بیشتر به سمت قهوه ای گره خورده و هلو به اندازه کافی برای رنگی پوشیدنی دوست داشتنی دارد. قدرت ماندگاری مناسبی دارد. در صورت استفاده بیش از حد ، براق در قسمت بالا ممکن است از قسمت بالا به نظر برسد ، بنابراین نوک انگشتان را کنترل کنید!

5. رژ لب MAC در Fanfare:
 پینیت
MAC Fanfare یک سایه صورتی متوسط ​​با رنگ صورتی است که هلو به اندازه کافی در آن وجود دارد تا بتواند به عنوان رژ لب هلو شایسته باشد. این سایه بسیار مهربان است ، به چهره اضافه می کند و جلوه ای لطیف می بخشد. لیپی MAC بودن ، رنگدانه زیادی دارد و مانند یک رویای روی لب می کند. قدرت ماندن افسانه است و خونریزی نمی کند.

[بخوانید: سایه های رژ لب برای پوست قهوه ای]

6. پایان نهایی ریمل توسط کیت ماس ​​رژ لب شماره 19:
 پینیت
این سایه هلو قهوه ای است و سازگار با محیط کار است. بدون اینکه باعث شود یک دهه با تمام قهوه ای ها برگردید ، به چهره شما رنگ می بخشد. رنگدانه مناسبی دارد و چهار ساعت پس از آن نیاز به استفاده مجدد دارد. این رژ لب لب شما را خشک نمی کند. به راحتی بصورت آنلاین در دسترس است.


7. رژ لب MaxFactor در گلاب:
 پینیت
این هلو بسیار زیبا و مبتنی بر صورتی است. این یکی از آن رنگهایی است که ظرافت را نشان می دهد. این به بالا و نه نگاه نمی کند ، خونریزی نمی کند. خیلی روی لب شما می نشیند و تمام صحبت ها را تا 4 ساعت انجام می دهد ، و سپس مجبور خواهید بود دوباره آن را اعمال کنید. این رژ لب یکی از مورد علاقه های من است.


8- رژ لب مطلق لکمه در هلو لطفا:
 پینیت
من عاشق این لب های لب چقدر زیبا هستم! در بخش رنگ نیز فوق العاده شایان ستایش و افسانه هستند. برای دیده شدن رنگ ، آنها نیاز به نوسان زیادی دارند و هنگامی که محو می شوند ، رنگ و لعاب زیبایی را به خود می گیرند. این رنگ خاص یک هلو به رنگ صورتی است و به دلیل رنگی که به چهره شما می بخشد ، درخشش و لطافت خوبی به شما می بخشد.


[بخوانید: رژ لب بنفش]

9. رژ لب رنگی ایوان ولنتاین به رنگ صورتی مرجانی:
 پینیت
صورتی مرجانی یک هلو واقعی است - البته دارای تله های مرجانی است که آن را به یک رنگ سرگرم کننده و شاداب تبدیل می کند. روی لب می چرخد ​​و به مدت سه ساعت می ماند. ثروتمند و کرمی بودن ، قطعاً نیاز به استفاده مجدد دارد. دارای رنگدانه های مناسبی است.
10. رژلب خالص رنگی Lotus Herbals در هلو کرم:
 پینیت
این سایه هلو با رنگ قرمز است که به شما لبه ای درجه یک می بخشد. این رنگدانه فوق العاده است و در یک زن و شوهر چند مایل به پایان می رسد. آن نیز با رنگ و لعاب بسیار رنگی و قیمت نیز است. این لب ها را آبرسانی می کند و آنها را مرطوب نگه می دارد.

مرجع:sanykala

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف,پوست براق, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 330 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 0:37

اگر فردی با رنگ پوست تیره یا تیره هستید و تعجب نکردید که سایه لاک ناخن چه رنگی به رنگ پوست الهی به نظر برسد - به جای مناسب رسیده اید. با رونق صنعت زیبایی در عرصه لاک ناخن ، می تواند یک سایه مناسب یا مارک مناسب لاک ناخن را انتخاب کند. ما لیستی از 15 بهترین صیقل ناخن برای زیبایی پوست تیره داریم ، بنابراین لازم نیست برای همیشه روی یک سایه لاک ناخن قفل شوید.

نکته مفید: اطمینان حاصل کنید که شرم آور ، تنفس عمیق پوست خود را با یک لکه از رنگ ضربه بالا تکمیل می کنید و هرگز از آزمایش کردن نترسید!

بیایید نگاهی به برخی از این رنگهای مرسوم ، مد نظر داشته باشیم ، آیا باید؟

بررسی قیمت محصولات
Maybelline نیویورک ناخن لهستانی ، 155 قیمت آدامس حباب
نمایشگاه رنگ Maybelline دارای جرقه روشن ، قیمت چک آبی روشن است
لاک ناخن Colorbar Luxe ، بررسی قیمت قرمز انیگما
رنگ ناخن سبک لاک لاک ، رنگ چک ، ارکیده ارغوانی قیمت
لاک ناخن SUGAR Tip Tac Toe Too، 030 Purple Passion Purple Price
رنگ ناخن سبک ژل Lakme Absolute، رنگ نارنجی برقی قیمت چک
Maybelline نمایش رنگ ناخن مینا ، قیمت مرجانی مرجانی قیمت
لاک ناخن Colorbar Luxe، Pina Colada قیمت را بررسی کنید
ناخن Maybelline نیویورک لهستانی ، 265 قیمت چک شراب الهی
رنگ ناخن سبک لاک لاکوم ، رنگ چک لعاب طلایی
بهترین جلا دادن به ناخن ها برای تن های تیره پوست
1. Maybelline نیویورک ناخن لهستانی ، صمغ حباب 155


بهترین ناخن لهستانی برای پوست تیره - 1. Maybelline نیویورک ناخن لهستانی ، 155 حباب آدامس Pinit
هیچ چیز مانند صورتی روشن یا نئونی برای نشان دادن سمت دخترانه شما وجود ندارد! لاک ناخن Maybelline Super Stay 7 Days دارای یک برس خمیده است و در کاربرد شما دقت بیشتری می کند. غنی شده با ترکیبات آهن و کلسیم - با لمس بالای کت تا 7 روز ادامه دارد.

اگر می خواهید صورتی بریزید ، تمام راه را طی کنید!

طرفداران

برس دقیق خمیده
ماندن طولانی
سریع خشک می شود
رنگ غنی و درخشش بالا
پایان ژل
به راحتی تراشیده نمی شود
غنی شده با مواد مغذی برای تقویت رشد ناخن
منفی

قیمت کمی بالاست
ممکن است ظرف چهار تا پنج روز کمی از لبه ها تراشیده شود
درخشش آن در روز چهارم اندکی محو می شود
 نقد و بررسی Maybelline New York Nail Polish (155 آدامس حباب)
سایه "آدامس حباب" صورتی روشن و جسورانه است که بسیار سرگرم کننده و دخترانه به نظر می رسد. رنگدانه آن عالی است و دو لایه جلوه ای کامل از رنگ را به شما می دهد. این اثر ژل بسیار دلخواه را به شما می دهد که در این سایه خاص فانتزی به نظر می رسد. پینک ها را می توانید در طول بهار و تابستان یا هر زمان که احساس می کنید برخی از ناخن های الهام گرفته از باربی را می پوشید ، پوشید.

 

بازگشت به TOC

2. نمایش رنگ Maybelline جرقه روشن ، آبی چشمگیر

بهترین ناخن لهستانی برای پوست تیره - 2. نمایش رنگی Maybelline درخشش درخشان ، Pinit آبی چشمگیر
این یک کبالت آبی زرق و برق دار است که با رنگ های تیره و گنگ پوست ، افسانه به نظر می رسد. دامنه Maybelline Color Show Bright Sparks باعث ایجاد رنگ روشن و شفافی به ناخن های شما می شود. با الهام از هفته مد نیویورک ، سایه های این محدوده توسط بهترین وبلاگ نویسان زیبایی هند به دست آمده است.

طرفداران

رنگدانه
بافت صاف و براق
مقرون به صرفه
قلم مو کاربرد ساده ای را ارائه می دهد
منفی

به لپ تاپ و روپوش نیاز دارد
اگر کت های ضخیم بمالید چیپس کنید
قدرت ماندگاری متوسط
Maybelline Color Show Bright Sparks (چشم انداز آبی روشن) بررسی لهستانی ناخن
این سایه آبی کبالت بسیار زیبا است. نمی توانیم چشم خود را از آن دور کنیم. در بسته بندی کلاسیک Maybelline با یک درپوش سیاه و یک بطری شفاف عرضه می شود. برس صاف است و کاربرد آن بسیار ساده است. قوام ناخن یک تعادل عالی است - نه خیلی ضخیم و نه خیلی آب و هوایی است که به شما کمک می کند تا به پایان برسد صاف و اصلا خیس نیست! این رنگ برای پاییز بسیار توصیه می شود!

 

بازگشت به TOC

3. لاک ناخن Colorbar Luxe ، Enigma Red

بهترین ناخن لهستانی برای پوست تیره - 3. لاک ناخن Colorbar Luxe ، Enigma Pinit قرمز
Colorbar سایه های باند باند در سطح جهانی را به نوک انگشتان شما می آورد. این فرمول لوکس در یک بطری شیشه ای تجدید پذیر ، مد روز و فوق العاده عالی عرضه می شود. با مزایایی که مراقب ناخن های شما است غنی شده است. لاک ماندگار ، بدون زرد ، بدون سرطان است و به بستر ناخن منتقل نمی شود.

طرفداران

ماندن طولانی
نرم افزار صاف و بدون رگه
برس مخصوص بادکنک طراحی شده است
100٪ عاری از ظلم و ستم
پایان براق
سریع خشک می شود
منفی

به روکش بالا احتیاج دارد
چیپس با کارهای خانگی
لاک ناخن Colorbar Luxe (نقوش قرمز) ناخن لهستانی
"قرمز انیگما" قرمز کلاسیک است که به زیبایی هر تن پوست را نشان می دهد. به معنای واقعی کلمه هیچ کس وجود ندارد که یک روسری زیبا و براق مناسب نباشد. این لاک ناخن توسط Colorbar به دلیل قوام متعادل ، بسیار کاربردی است. همچنین مقرون به صرفه است قرمزها بر روی رنگ های تیره پوست بسیار شگفت انگیز به نظر می رسند. شما حتی نیازی به فصلی خاص ندارید که قرمز بپوشید!

[بخوانید: 10 بهترین جلا ناخن Colorbar ناخن]

 

بازگشت به TOC

4. رنگ ناخن سبک لاکوم لاکم ، ارکیده بنفش

بهترین ناخن لهستانی برای پوست تیره - 4. رنگ ناخن سبک لاک لاک ، ناخن ارغوانی بنفش
Stylist Gel Lakme Absolute Stylist هر روز به ایجاد درخشش فرش قرمز کمک می کند. با تحویل رنگ بالا و درخشش درخشنده بازتابنده

مرجع:فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف,پوست براق, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 298 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 0:36

در بازار هند بسیاری از مارک های خوب لاک ناخن وجود دارد که از نظر کیفیت بسیار مناسب هستند و همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند. به علاوه از لحاظ بافت یا رنگ هیچ کمبودی در محدوده نیست! در اینجا ما فقط آن دسته از مارک های لاک ناخن هندی را ارائه می دهیم که به راحتی از طریق فروشگاه های آنلاین یا از طریق فروشگاه های محلی شما امکان پذیر هستند.

بررسی قیمت محصولات
بررسی قیمت Colorbar
قیمت چک Lakme
قیمت بررسی Revlon
چهره ها را بررسی کنید
بررسی قیمت Elle 18
قیمت چک OPI
چک لعاب قیمت چین
قیمت را بررسی کنید
چک قیمت
قیمت چک NYX
بهترین برندهای لهستانی ناخن در هند
10 مورد از محبوب ترین مارک های ناخن در هند است.

1. Colorbar:

Colorbar - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit

Colorbar ایالات متحده آمریکا یک مارک بسیار مقرون به صرفه برای جلا دادن ناخن است. این طیف وسیعی از رنگ گسترده است و بسیاری از اتمام های مختلف را شامل می شود. در Colorbar می توانید بسیاری از رنگ ها مانند سایه های نرم تا سایه های نئون را پیدا کنید.

ما این مارک را به دلیل در دسترس بودن ، محدوده رنگ ، کیفیت و کمیت آن برای قیمت ارائه شده توصیه می کنیم. این نقاشی های ناخن باید در لباستان باشند.


[بخوانید: 10 بهترین Swatches ناخن Colorbar Nail]

2. لکم:

Lakme - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit
این یکی از قدیمی ترین مارک های رنگ ناخن است. این مارک سایه های بسیاری برای ارائه از Metallics گرفته تا کرم ها دارد ، می توانید هر رنگی را در لک مشاهده کنید. دامنه سریع و افسانه Lakme یکی از داغترین نقاشی های ناخن فروش در حال حاضر در هند است.

ما این برند را به دلیل در دسترس بودن ، کیفیت ، کمیت و قیمت مناسب توصیه می کنیم.


3. Revlon:

Revlon - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit
Revlon نام تجاری بسیار خوبی است که می توانید برای جلا دادن ناخن به آنها اعتماد کنید. رنگ ناخن آنها خیلی سریع خشک می شود و بسیار مقرون به صرفه نیز هستند. ما این برند را به دلیل کیفیت ، قیمت ، محدوده رنگ ، اتمام ، زمان خشک شدن و در دسترس بودن توصیه می کنیم.

 

[بخوانید: 10 بهترین جلا و ناخن های Revlon Nail]

4. چهره ها:

چهره ها - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit
چهره ها در هنگام استفاده از رنگ ناخن یک مارک خوب هستند. رنگ های ناخن آنها به دو اندازه ارائه می شود و برای دوستداران هنر ناخن مانند برچسب های هنری ناخن ، ناخن های مصنوعی و غیره موارد زیادی دارد.

ما این برند را به دلیل کیفیت ، رنگ ، کمیت و قیمت مناسب توصیه می کنیم.


5. Elle 18:

Elle 18 - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit
رنگهای ناخن Elle 18 فقط با قیمت 50 روپیه و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. ما این موارد را به دلیل در دسترس بودن ، قیمت مناسب و کیفیت مناسب توصیه می کنیم.

 

[بخوانید: 10 سایه برتر لهستانی ناخن Elle18]

6. OPI:

OPI - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit
این علامت تجاری عالی لاک ناخن در هند است که شاید شما را در قیمت 520 روپیه گران کنید. اما پولیش ها خیلی سریع خشک می شوند و ظاهری بسیار حرفه ای به ناخن های شما می بخشد. OPI در سایه های بسیاری عرضه می شود اما در دسترس بودن مسئله ای است. با وجود این ، ما این مارک را کاملاً توصیه می کنیم.

 

7. چین لعاب:

China Glaze - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit
این یکی از مارک های مورد علاقه من است. در Rs بسیار گران است. 500. اما کیفیت بسیار خوب است. ما کاملاً این را توصیه می کنیم.

 

[بخوانید: 10 بهترین و پولیش و ناخن های ناخن چین Glaze ناخن]

8. Inglot:

Inglot - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit
اینگلوت یک لاک ناخن بسیار پر مارک در هند است. در سایه های مختلف و به پایان رسیده است. در دسترس بودن مسئله است. ما این محصول را به دلیل کیفیت ، کمیت و رنگ کاملاً توصیه می کنیم.


9. چمبر:

Chambor - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit
کیفیت عالی است ممکن است این نقاشی ها را امتحان کنید.

 

 [بخوانید: 10 بهترین محصول Chambor موجود در هند]

10. NYX:

NYX - بهترین مارک لهستانی ناخن در هند Pinit
این رنگهای ناخن NYX از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. آنها در بسیاری از اتمام ها و رنگ ها قرار می گیرند. در دسترس بودن مسئله است. اما اینها عالی هستند و ما کاملاً اینها را توصیه می کنیم.

 

* منوط به در دسترس بودن

این همه مارک های خوب لاک ناخن در هند است. کدامیک مورد علاقه شما در بین آنها است؟ نظر خود را در بخش نظرات بنویسید.

مرجع:ثانیکالا

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف,پوست براق, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 273 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 0:35

براق و چاق و چله - ما لب هایمان را اینگونه دوست داریم! محصولات بیشماری برای افزودن درخشش به لب های ما وجود دارد. اما ، اگر بخواهیم به پایان برسیم ، مات چیست؟

پیدا کردن رژ لب که جلوه ای کاملاً مات دارد بسیار سخت است. آنهایی که از نظر اثر مات هستند خیلی خشک می شوند و در نتیجه خطوط ترک خورده روی لب ها ایجاد می شود. اگر نمی خواهید ثروت خود را در خرید رژ لب مات خرج کنید ، اخه نکنید! در اینجا چگونه می توانید رژ لب براق را تشبیه کنید.

شما نیاز خواهید داشت
رژ لب مورد نظر شما - هر رژ لب براق
یک دستمال کاغذی
یک قلم دهنده / قلم مو
پودر صورت (می توانید از پودر صورت شل یا حتی جمع و جور خود استفاده کنید)
چگونه می توان رژ لب خود را مات کرد؟

این مراحل ساده را دنبال کنید تا رژ لب براق خود را به مات تبدیل کنید.

مرحله 1: رژ لب را بمالید

چگونه می توان رژ لب خود را مات کرد؟ - مرحله 1: لب Pinit را بمالید
با آماده کردن لب های خود با تهویه لب / لب مو را شروع کنید زیرا این باعث می شود لب شما نرم شود و کاربرد رژگونه را بی دردسر کنید. از خط لب برای خط لب خود استفاده کنید. آستر لب می تواند سایه ای تیره تر / سبک تر / شبیه به سایه رژ لب شما باشد.

مرحله 2: رژلب را بمالید

چگونه می توان رژ لب خود را مات کرد؟ - مرحله 2: رژلب رژگونه را بمالید
رژلب را بزنید. می توانید با استفاده از برس لب یا به طور مستقیم با کشیدن رژ لب روی لب خود ، آن را اعمال کنید.

[بخوانید: چگونه لب های خود را با رژ لب زیبا کنید؟ ]

مرحله 3: لب های خود را لکه دار کنید

چگونه می توان رژ لب خود را مات کرد؟ - مرحله 3: لب های خود را Pinit کنید
پس از اتمام استفاده از رژ لب ، یک دستمال کاغذی بگیرید و آن را بین لب های خود قرار دهید. لب های خود را بر روی کاغذ روی یک دیگر فشار دهید. شما همچنین می توانید از کاغذ بلاتونی استفاده کنید زیرا رطوبت حاصل از رنگ لب را خیس می کند بدون اینکه رنگ از بین برود لب های خود را با کاغذ بلاتونی شکسته و دوباره رنگ کنید. دوباره با یک دستمال تمیز بافت.

این تکنیک ساده نه تنها به لکه دار کردن رنگ اضافی بلکه به زیبایی رژ لب شما نیز کمک می کند.

مرحله 4: پودر را روی لب ها تنظیم کنید
در اینجا یک تکنیک وجود دارد که لب های فوق حاد را به شما می دهد.


غوطه وری اسفنج را در پودر Pinit
از اپلیکاتور اسفنج استفاده کنید و هر آنچه در دسترس است ، آن را درون پودر شل یا جمع و جور فرو کنید. پودر اضافی را از روی اپراتور خارج کنید.

پودر را روی لب های دارای اسفنج Pinit بمالید
حالا پودر را به طور مساوی روی لب های خود بمالید. اطمینان حاصل کنید که کل ناحیه لب را پوشانده اید. پودر را به طور مساوی بمالید. آن را زیاد پخش نکنید زیرا می تواند رنگ را لکه دار و ناهموار کند.
پودر را با همان اسفنج یا با یک برس مسطح اعمال کنید.
لب های خود را در برابر یکدیگر فشار دهید.
در صورتی که می خواهید رنگ را تشدید کنید ، چند لایه دیگر از رژ لب را بمالید و مراحل رنگی بهتر را تکرار کنید.
نگاه نهایی

نحوه تبدیل رژ لب براق به رژ لب مات - Final Look Pinit
آرایش لب آماده عکس مات شما انجام می شود! در اینجا نگاه نهایی است.

[بخوانید: 10 بهترین رژ لب مات در هند]

اگر احساس می کنید رژ لب انتهایی مطلق را ورزش می کنید ، می توانید به راحتی این ترفند آرایش را امتحان کنید. نکته خوب در این مورد این است که اگرچه کاملاً مات به نظر می رسد ، اما لبهای شما خشک نخواهد شد و باعث می شود که احساس چاقی نکنند. نه تنها این ، کاربرد پودر به شما کمک می کند رنگ لب بسیار طولانی تر شود. حتی در هنگام خوردن و نوشیدن ، به راحتی از بین نمی رود. این پودر به رنگ کمک می کند تا به درستی و کاملاً مناسب روی پوست لب های خود بنشیند.

مرجع:فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف,پوست براق, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 299 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 0:34

وقتی صحبت از آرایش چشم و اغوا کننده چشم می شود ، به سادگی نمی توانیم بدون یک کیت سایه چشم خوب ، کاری انجام دهیم؟ کش رفتن تنها از آن رنگ های پر جنب و جوش می تواند ظاهر چشم ما را به طرز جادویی تغییر دهد. این که آیا می خواهید ظاهر خود را برای یک مهمانی عصرانه جاز کنید یا می خواهید همه چیز را برای روز اول خود ساده و دوست داشتنی نگه دارید ، همه چیز به یک کیت سایه چشم خوب بستگی دارد. اگر در جعبه آرایش خود چند کیت سایه چشم شگفت انگیز دارید ، کاملاً آماده رفتن هستید.

بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی سایه چشم M.A.C
قیمت چکمه سایه کرم با طول بلند فلزی بابی قهوه ای
قیمت کنترل سایه کرم چشم Clinique Quick Eyes
کرم Maybelline نیویورک چشم استودیو رنگی تاتو 24HR بررسی قیمت
بررسی قیمت سایه چشم سایه روشن رنگ Estee Lauder
Secrets Studio HiP Paris Paris Secrets Bright Shadow Duo بررسی قیمت
CoverGirl Eye Enhancers سایه های 1 کیت بررسی قیمت
قیمت سایه چشم مات پوسیدگی شهری
قیمت چک رنگ چشم Stila قابل تبدیل
بهترین کیت های سایه بان
ما لیستی از 10 مجموعه کیت سایه چشم موجود در هند را برای شما گردآوری کرده ایم تا بتوانید بدون هیچ زحمتی شاهکار آرایش چشم را از بین ببرید.

1. سایه چشم M.A.C:
 پینیت

M.A.C ، غول آرایشی و آرایشی ، شناخته شده است که بهترین سایه چشم های پودری را که می توانیم به دست آوریم ، به ارمغان می آورد. در کیت سایه چشم مک ، رنگهای بسیار رنگی می توانند یکنواخت استفاده شوند و به طور مساوی ترکیب شوند. از آنجایی که انواع سایه های شگفت انگیز را ارائه می دهد ، همیشه می توانید بدون اینکه آرایش خود را به یک ظرف غذا تبدیل کنید ، انتظار یک پایان عالی را دارید.


2. سایبان کرم با طول بلند فلزی Bobbi Brown فلزی:
 پینیت
این کیت برنده جایزه سایه چشم مطمئناً قلب شما را جلب خواهد کرد ، حتی اگر سایه های فلزی را دوست ندارید. بهترین چیز در مورد این محصول بابی براون این است که حاوی سایه های زیادی در کنار هم به همراه طلا و نقره کلاسیک است. سایه های غنی از رنگدانه که پر از درخشش است می تواند درخشش زیبایی به چشم شما ببخشد.

3. سایه کرم چشم سریع Clinique:
 پینیت
اگر از طرفداران سایه چشم کرم هستید ، حتماً به Clinique Quick Eyes ضربه بزنید. این سایه شگفت انگیز کرم با یک فرمول برس سریع خشک می شود که به شما ظاهری مشهور مانند شبنم می بخشد. علاوه بر این ، به جای ایجاد چین های زشت ، بافت مخملی نرم و صاف ایجاد می کند.

4. سایبان کرم ژل خال کوبی 24HR Maybelline New York Eye Studio:
 پینیت
این سایه ژل کرم از Maybelline از advanced فناوری جوهر پیشرفته ’استفاده می کند که رنگ بسیار اشباع را تا 24 ساعت می بخشد! فرمول صاف و ابریشمی به راحتی روی لبه های چشم می چسبد و اثرات شدید ایجاد می کند. تنوع سایه های ارائه شده توسط Maybelline بسیار شگفت انگیز است.

5. Estee Lauder سایه چشم خالص رنگ:
 پینیت
سایه چشم جدید Pure Color از Estee Lauder با ارائه پایان های دید بالا و ظاهری فوق العاده خاص به شما کمک می کند تا چشم شما ظاهر شود. سایه ای ماندگار با بافت صاف و مخملی است. "فناوری دید واقعی" و رنگهای پیشرفته فناوری استفاده شده در محصول ، جلوه های رنگی شدید با ابعاد اضافی می بخشد.

[بخوانید: چگونه می توان آرایش سایه چشم آبی را به طور کامل بکار برد]

6. L'Oreal Paris HiP Studio Secrets Professional Bright Shadow Duo Secrets:
 پینیت
اگر می خواهید چشم های زیادی وارد کنید ، هیچ چیز بهتر از این محصول L'Oreal Paris نیست. این در طیف گسترده ای از سایه هایی با رنگدانه شدید قرار می گیرد که می توانند بدون هیچ زحمتی مخلوط شوند تا ظاهری ماندگار و بدون رنگ ایجاد کنند.

7. سایه های 1 کیت تقویت کننده چشم CoverGirl:
 پینیت

بگویید "CoverGirl" و اولین چیزی که به ذهنمان خطور می کند محصولات آرایش شگفت انگیز با قیمت مناسب است. با استفاده از این سایه های 1 کیت تقویت کننده چشم ، می توانید انواع بودجه خود را در بودجه خود بدست آورید. فرمول ابریشمی محکم از CoverGirl Eye Enhancers 1-Kit Shadow باعث می شود که به راحتی ترکیب زیبایی به چشم شما ببخشد و زیبایی خاصی به خود ببخشد.

8. سایه چشم مات پوسیدگی شهری:
 پینیت
اکنون ، یک کیت سایه چشم مات شگفت انگیز وجود دارد که با طیف خیره کننده ای از سایه های غنی ، شدید و غنی از رنگدانه همراه است. حتی اگر سایه ای مات باشد ، بافت صاف و مخملی آن را به محصولی درجه یک تبدیل کرده است. پایان غیر خراش آن آرایش شما را در تمام طول روز روشن و تازه نگه می دارد.

9. Bare Escentuals Buxom Stay Eye Shay Eye:

 پینیت
این سایه کرم سبک از Bare Escentuals به آرامی و یکدست می آمیزد. این یکی از طولانی ترین ماندگاری سایه های چشم موجود در بازار است و شما نمی توانید کمک کنید اما عاشق سایه های روشن آن باشید. ضد آب است و با داشتن ویتامین E و آلوئه ورا قادر است پوست لطیف اطراف نواحی چشم شما را مرطوب کند.
[بخوانید: بهترین سایه های سایه چشم چشم Colorbar]

10. رنگ چشم قابل تبدیل Stila:
 پینیت
سرانجام ، در اینجا یک کیت 2 در 1 از برند Stila تهیه شده است. این محصول حاوی سایه پودر و یک آستر مداد است. شما می توانید با هماهنگی هر دو گزینه با کمک یک دودکش (داخلی) آرایش چشم چشمگیر ایجاد کنید. کل فرآیند آسان است و می توانید طی چند دقیقه ظاهر خیره کننده ای به دست آورید.

بنابراین ، آیا شما آماده دریافت مورد علاقه خود هستید؟ اگر واقعاً یک آرایشگر آرایش هستید ، باید یک کیت مناسب و بهترین سایه چشم داشته باشید. انتخاب مورد نظر شماست ، اما هر یک از این کیت ها واقعاً شما را از هم جدا می کنند.

* منوط به در دسترس بودن

کیت سایه چشم مورد علاقه شما کدام است؟ آیا هیچکدام از کیت های ذکر شده در این لیست را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مرجع:ثانیکالا

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف,پوست براق, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 256 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 0:33

Lakmé یک مارک آرایشی مشهور است که نیازی به معرفی ندارد. این یکی از قدیمی ترین شرکتهای آرایشی هند است. ما اغلب قدیمی ترین و دوست داشتنی ترین خاطرات آرایش خود را با این مارک Lakme رژ لب مرتبط می کنیم. Lakme طیف گسترده ای از رژ لب ها را دارد ، از Enrich Satin خوب قدیمی تا محدوده مطلق اخیر.

بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی رژ لب دریل 9 تا 5 اسکارلت قیمت را بررسی کنید
رنگ رژ لب مطلق Lakme - بررسی قیمت Sorbet صورتی
قیمت بررسی رژلب Lakme Enrich Satin 352
قیمت چک قیمت ستون رنگی Lakme 9 تا 5 لب صورتی
قیمت بررسی رژ لب مات با کیفیت سلام و لطیف Lakme Absolute
قیمت چک قیمت رژلب کرمی رژلب مطلق Lakme Absolute Price Rouge
آلو رژلب کرمی مطلق Lakme Absolute Price Forever Check Check Price
قیمت بررسی شیرینی لب شیرین مطلق Lakme
Lakme Enrich Satin Lip Color 651 Check Price
Lakme Enrich Satin Lip Color 128 Check Price
بهترین رژ لب های Lakme
در اینجا 15 بهترین سایه رژ لب با شماره هایی برای پوست هندی موجود در بازار ارائه شده است.

1. رژ لب دریل 9 تا 5 اسکارلت

Lakme 9 تا 5 Scarlet Drill رژلب Pinit

محدوده رژ لب Lakmé 9 تا 5 مدت مدیدی است. رژ لب در انتهای مات رطوبت قرار می گیرد و لب ها را خشک نمی کند. ادعای اقامت طولانی صادق است. این رژ لب غیر قابل انتقال است و بسیار مناسب از تن های پوستی متوسط ​​تا مبهم است.

طول عمر

به طور متوسط ​​چهار تا پنج ساعت می ماند.

طرفداران

سایه با بسته بندی مناسب بسیار زیبا است
به خطوط ریز حل نمی شود
نقد و بررسی رژ لب دریل 9 تا 5 اسکارلت
کاربران این محصول را به عنوان "سایه ای مناسب مات که می تواند به عشق فوری هر زن تبدیل شود" بررسی می کنند.

بازگشت به TOC

2. دفتر رژ لب صورتی Lakme 9to5

Lakme 9to5 رژ لب صورتی Bureau Pinit
این یک سایه زیبا از مجموعه 9 تا 5 لب رنگ Lakme است که با ویتامین E غنی شده است. سایه بهتر برای لباس روزانه است زیرا با یک بافت نرم و صاف در یک مات مات همراه است. اکنون می توانید از لمس های معمولی خداحافظی کنید و فقط به مجموعه Lakme 9 به 5 بروید.

طول عمر

همانطور که از نام این محصول پیداست ، رنگ لب بسیار طولانی می ماند.

طرفداران

بسته بندی بسیار درجه یک است
رژ لب یک مات مات ارائه می دهد و روی لب ها سبک است
این گیاه حاوی ویتامین E و روغن جوانه گندم است که به شما در مرطوب نگه داشتن لب کمک می کند
بر روی لب خسته نمی شود و از بین نمی رود
منفی

این شامل لرزش های ریز و درشتی است که شاید کمتر کسی دوست نداشته باشد
بررسی نقاشی رژ لب صورتی Lakme 9to5
یک کاربر اظهار می کند ، "از زمانی که Lakmé مجموعه 9 تا 5 خود را راه اندازی کرده است ، من حتی هیچ کالای دیگری را نادیده نگرفته ام. فقط عاشق سایه صورتی صورتی آن باشید. یک کش رفتن تنها برای حمل کل روز کافی است. "

بازگشت به TOC

3. رژ لب کرمی Lakme Absolute - Redway Runway

رژ لب کرمی Lakme Absolute - Runway Red Pinit
Runway Red یک رژ لب گرامی است که به دلیل اثر طولانی مدت آن شناخته شده است. سایه مجلل رژ لب تحویل رنگ بالاتری می بخشد.

طول عمر

فقط دو تا سه نوار رژلب کافی است تا سه تا چهار ساعت به راحتی و بدون هیچ گونه لمسی ادامه دهید.

طرفداران

رنگ لب با ویتامین E غنی شده است
سایه لب مات به پایان می رسد لوکس
ساعات طولانی تری می ماند
منفی

بسته بندی محصول کمی شکننده است
رژ لب کرمی Lakme Absolute - بررسی قرمز باند
یک کاربر با بررسی این محصول به این شرح است: "تجربه من با رژ لب بسیار خوب بود. معمولاً هیچ رژ لب بیش از یک ساعت روی لبم نمی ماند ، اما می توانم آن را به مدت 4 ساعت یا بیشتر تحمل کنم. سایه روشن می کند و رنگ قرمز را در پشت خود دارد. "

بازگشت به TOC

4. لک لب مطلق لک - صورتی صورتی

رژ لب مطلق Lakme - Pink Sorbet Pinit
این سایه براق با یک رنگ صورتی در یک لوله مانند مداد رنگی قرار می گیرد. به نظر می رسد بهترین حالت در افراد برنزه شده برنزه وجود دارد.

طول عمر

قدرت ماندن سایه بین سه تا چهار ساعت متغیر است.

طرفداران

بسته بندی این رژ لب صورتی Lakme بسیار درجه یک و لطیف است
سایه بسیار زیباست
ساعات طولانی تر می ماند و لب ها را هدر می دهد
بازبینی خبره در مورد رژ لب مطلق Lakme - Pink Sorbet
کارشناسان این محصول را برای دوستداران رژلب خامه ای پیشنهاد می کنند و آن را سایه ای زیبا و زیبا برای سایش منظم می نامند.

بازگشت به TOC

5. Lakme Enrich Satin Lip Color 352

Lakme Enrich Satin Lip Color 352 Pinit
این رژلب رژلب Lakme Enrich Satin 352 سایه ای زیبا از قرمز گیلاس است که به نظر می رسد با رنگهای پوست گندم و خوش رنگ به نظر می رسد. این بهترین در بین سایر رژ لب های موجود در محدوده Enrich Satin است. به زیبایی محو می شود و رنگ و لعاب زیبایی را در خود به جا می گذارد. برای مناسبت های جشن و عروسی مناسب است.

طول عمر

بسیار رنگی است و بیش از چهار ساعت در آن می ماند.

طرفداران

این خاصیت ماندگاری بیشتری دارد
محصول کاملاً مقرون به صرفه است
این یک بافت شگفت انگیز است
منفی

بسته بندی کسل کننده است
بازبینی خبره در مورد Lakme Enrich Satin Lip Color 352
کارشناسان می گویند که این محصول بسیار رنگدانه است و فقط با یک ضربه تند وشدید زدن ، مات می شود. قدرت ماندن بسیار جذاب است.

بازگشت به TOC

6. Lakme 9 تا 5 ستون صورتی رنگ صورتی

Lakme 9 تا 5 Lip Colour Pink Colour Pinit
این رژ لب صورتی Lakme 9 تا 5 Lip Colour Pink Colar با رژهای مات معمول بسیار متفاوت است.

مرجع:sanykala

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی...
ما را در سایت معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : پوست سالم,سلامت پوست,مراقبت پوست,دکتر پوست,پوست شفاف, نویسنده : سورن امیری miramis بازدید : 290 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 0:32